keskiviikko 2. marraskuuta 2016

ENJOYING LIFE

Tänään kirjoittelen aikaväliltä 12.9-25.9. Kiriminen alkaa pikkuhiljaa etenemään ja sitten kun nykypäivään pääsen, aion kirjoittaa enemmän kaikesta tarkasti!
Alkuviikko 12.9-15.9 meni normaaleissa tunnelmissa, koulua, portugalin tunteja jnejne..




Viikonlopuksi lähdinkin sitten toiseen kaupunkiin näkemään kavereita ja tutustumaan kaupunkiin, kun koti-ikävä oli kaivanut jo hetken aikaa  ja mun counselor päätti et tartten hiukan vaihtelua! Näin mun kavereita, kävin tälläisen pikkutytön prinsessasynttäreillä, mentiin mun kaverin marten perheen kanssa tälläselle uima-allas paikalle ja vietettiin siellä päivä!

Siis se, kuinka paljon acaita täällä syön ja kuinka paljon siihen uppoaa rahaa on ihan kivan iso määrä... Acai on siis brasilialainen hedelmä, josta tehdään vähän jäätelön tapaisia annoksia. Aluksi en tykännyt mutta nyt rakastan! Ja Rennan sanoi että oli löytänyt sitä loimaan cittarista, että jos joku haluaa testaa (ei välttämättä ole hyvää parilla ekalla kerralla) niin sinne vaan!


Käytiin joku vapaapäivä tutustumassa mun kaverin isaacin kanssa tälläseen parque municipaliin. Se on ihan valtava puisto keskellä keskustaa ja aivan uskomattoman kaunis paikka!

24.9 vietettiin  mun kaverin Isaacin synttäreitä, ja saatiiin vielä mahtava idea kirjottaa ilmapalloihin jokasen omalla kielellä hyvää syntymäpäivää, Isaac yllättyi kyllä!

Vietin tämän viikonlopun mun luokkalaisen luona, koska menin luokkalaisten kanssa Happy holi festivaaleille. Se oli kyllä aivan uskomattoman siistiä! Vaikka värin pois saannissa meni pari päivää XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti