torstai 13. lokakuuta 2016

SYNTTÄRIT BRASILIASSA

Moikka, nyt kun vietän täällä lomaa (koko viikko vapaata, syykin hiukan avoin, mutta en valita) kerkeän tännekkin kirjoittamaan! Kirjoitan tänään aikaväliltä 22.8-30.8.





Käytiin yhdessä vaihtareitten kanssa katsomassa espanjalaisen sellistin konserttia! Hän oli kyllä lahjakas soittaja! 

Yhtenä päivänä käytiin pyörähtämässä mun kaverin kanssa eräällä toisella näköalapaikalla täällä mun kaupungissa! BH on vaan niin kaunis paikka 
Mulle pidettiin yllätys kakkukestit pari päivää aikasemmin ku mitä mun oikea synttäripäivä oli. Oli hauska syödä kakkua interact ihmisten kans!

Mun ihania luokkalaisia ja lahja ( eu amo voces tanto )





Mulla oli synttärit 30.8 tiistaina. Se oli kyllä pitkä päivä, koska mulla oli eka koulua aamu seitsämästä puoli kuuteen illalla. Tulin bussilla mun parin luokkalaisen kanssa kotiin, kävin ihan sika nopeesti suihkussa, ja sitten mun loputkin vieraat aka vaihtareita tuli paikalle! Mun luokkalaiset olivat ostaneet brassilipun ja jokane oli kirjottanu mulle sinne terveisiä, en tiiä miten olivat tehneet sen mun huomaamatta koulussa tuntien aikana... XD (muito obrigada meus adoraveis colegas para o melhor presente nunca <3 ) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti