sunnuntai 12. maaliskuuta 2017

CARNAVAL 2017

Mitä mä voin edes sanoa, carnaval oli ihan sikaupea kokemus. Se kesti kuus päivää ja menin enemmän ulos brassien kans ku mitä vaihtareitten. Kuvia ei tullu otettua paljoa, koska kännykkää oli aika vaarallista siellä väkijoukossa käyttää, mutta onneks sitä ei unhoda. 




Tässä on mä ja australialainen eva. Otin hänet mun mukaan kun menin ulos mun brassikavereiden kanssa, koska hän juuri vasta saapui.






Menin mun parhaan brassiystävän kans sellasille yhen päivän festareille täällä mun kaupungissa. Siellä esiinty afrojack, galantis ja vintage culture. Siellä seistiin kymmenen tuntia sateessa ja tanssittiin, kylmä oli mutta oli se sen arvosta.


Mä ja mun pari ihanaa brassikaveria jossain blockissa.
 Mun kaupungissa carnaval oli yks brasilian isompia ja joku sano et puolisen miljoonaa ihmistäki matkusti Beloon carnavalia viettämään. On kyllä vain kerran elämässä kokemus ja vaikka välillä satokin niin ei se haitannu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti