sunnuntai 2. huhtikuuta 2017

Foz do iguaçu, päivä 1

Vietin päivät 19-23.3 Brasilian eteläosissa, kaupungissa nimeltä Foz do iguaçu. Mun ensimmäinen reissu Belobrasilin kanssa oli tonne putouksille. Siis se oli kyllä kaiken arvosta. Aivan upeat kolme päivää, vaihtareita oli kaikkialta Brasiliasta ja putoukset olivat tooosi upeat. Jokasena kolmena päivänä ohjelmaa oli paljon, mutta onneksi näin! 



Ekana päivänä mentiin heti aamusta lintupuistoon. Siellä oli monenlaisia upeita lintuja. 


Uskalsin jopa ottaa kuvan tämän kanssa, vaikka se yrittikin sitä hoitajaa purra :D


Mä ja ihana Megan USA:sta. Kuvan jälkeen juostiin aika kauas linnusta haha.


Meitä oli tasan kaks vaihtaria täältä mun kaupungista, mä ja Emma. Hengailtiinkin aika paljon yhdessä, ihana tyttö <3


Se oli aika pitkä prosessi päästä tonne puistoon. Piti nousta pois bussista, kävellä tarkastuksien läpi ja sitten istuttiin taas bussissa ja ajettiin ton kansallispuiston läpi, jotta päästiin kävelemään lähempää putouksille.





Oli se kyllä upea. Ei kuvat sitä pysty kertomaan.





Tässä kuvassa näkyy tossa puussa toi eläin. Siis ne juoksi ihmisten perässä kun halusivat ruokaa. Ja jos joku söi, ne saattoi hyökätä ryhmässä ja muutama vaihtari itkikin pelosta... Jos tuo eläin puraisee, voi saada raivotaudin niin ei ihme että niitä pelättiin..


Mä ja mun ihana ranskatyttö <3 onneks ollaan menossa samalle amazon-retkellä lauantaina, ihana tyttö!!

Maanantaina oli myös yksi vapaaehtoinen aktiviteetti (mietein tätä sanaa _kauan_ ), se oli venereissu, jossa vene ajoi sinne putouksien alle. Se oli aivan upea kokemus, ja koitan jossain vaiheessa videon tänne laittaa (nörttialina ei oikeen täällä ole ollut läsnä niin koneasiat on unohtunut...). Vesi oli kylmää, mutta se oli sen arvoista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti