sunnuntai 4. kesäkuuta 2017

DISNEY TEEMAPÄIVÄ

18.5 on tästä eteenpäin todella tärkeä päivä mulle. Meillä oli mun maailman parhaan luokan kanssa taas teemapäivä, tällä kertaa kaiken maailman satuhahmoilla. Pukeuduttiin yhdessä heti aamulla koulussa ja oltiin koko päivä asujen kanssa. Meillä oli noin 40 minuutin ohjelma, DJ soitti musiikkia, tansittiin ja koko koulu katseli. 


Mä ja mun ihania ystäviä <3


Jos joku ei vielä älynnyt, pukeuduin Frozenin Elsaksi. Mun kaverit ehdotti sitä ja ajattelin että miksi ei, olenhan mä suomesta ja täällä mä olen brassien näkökulmasta blondi haha. Tai ainakin he mua blondiksi sanoo mikä välillä ärsyttää.


Minä ja ihana Gabriel <3


Ruokatauon jälkeen suunnattiin tälläiseen julkiseen, valitettavasti köyhempien kouluun. Siellä meitä odotti noin 150 lasta, joiden kanssa leikittiin reilu tunti. Se lämmitti sydäntä niiin paljon, kun lapset tuli kyselemään, halus leikkiä ja päästä syliin. Siis se, että vain pukeutumalla asuun voi tehdä pienen lapsen päivästä niin paljon paremman saa jo hymyn huulille. Se ilo ja energia oli kyllä unohtamatonta, voi että mä rakastan tälläsiä pieniä hyviä juttuja. Ja siitäkin saa kiittää mun koulua, olen kyllä onnekas mun koulun suhteen kun tehdään tälläisiä juttuja.


Mä ja mun kaveriporukka, en tiedä miten selviän ilman heitä





Vaikka kuin oltiin kaiken maailman satuhahmoja, täytyi silti funkia tanssia hahaha.


Anna, elsa ja ihana pelle, mulla on kyllä niin hyvä luokka <3


Kaikki kolmoset tässä kuvassa. Meillä on todella hyvä yhteishenki


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti