sunnuntai 4. kesäkuuta 2017

WEDDING NUMBER ONE

12-14.5 vietettiin viikonloppu Capitolio nimisessä kaupungissa. Mentiin mun hostisän siskon häihin. Nämä häät oli sellaisessa vartioidussa taloalueella. Morsian oli vuokrannut vieraille taloja sieltä alueelta ja itse häät olivat heidän "mökillään" vaikka ei se nyt ihan suomalaista mökkiä vastannut. 


Heidän talonsa ja muutenkin koko alue on aivan valtavan kaunis. He myös tekivät ison työn koristellessa häitä varten, oli uskomattoman kauniit häät.





Maisematkin olivat todella upeat ja oli hyvä sää, aurinkoista ja lämmintä. Illalla viileni mutta meille annettiin kaikille sellainen hartiahuivi (mun suomi vaan huononee) ja sillä sitten sai kylmää lykättyä


Mä ja mun aivan ihana hostäiti <3


Siis tämä on hauska, koska toi kakku ei ole aito, se on vaan sellanen kivinen koristekakku. Illalla he toivat pienemmän oikean kakun jonka vieraat sitten söivät ja noita makeisia oli todella paljon ympärillä


Saatiin hostäidin kanssa hostisäkin suostuteltua yhteiskuva ottamaan, hän useimmiten viihtyy kameran takana


Meillä oli hostäidin kanssa kauheat kuvailut, kuvailtiin toinen toisiamme




Häät oli aivan ihanat, seremonia oli kaunis ja tunteellinen ja juhlat sen jälkeen ihanat. Söin ihan liikaa hyvää ruokaa haha. Häissä vietin aikaa mun hostserkkujen kanssa ja oli kyllä ihana kokemus. Häät eivät kuitenkaan ihan perinteisemmästä päästä olleet. koska hän meni naimisiin kolmatta kertaa. Häissä tunsin paljon ihmisiä, koska olen hostisän puolelta paljon ihmisiä jo aiemmin tavannut, ja oli hauska nähdä kaikkia uudestaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti