sunnuntai 4. kesäkuuta 2017

WEDDING NUMBER TWO

20-23.5 vietettiin mun hostäidin kotikaupungissa Rio Cascassa häitten parissa jo toisena viikonloppuna peräkkäin. Tällä kertaa mun mukana tuli Eva, australialainen tyttö. Mun hostäidin siskon tytär meni naimisiin ja nähtiin todella perinteiset häät. 


Tässä kuvassa on mä, eva ja mun hostäidin siskon tyttären tytär. Hän oli kyllä hyvin energinen pakkaus mutta aivan ihana tyttö.


Se on hauska kun täällä jo näinkin pienet lapset käyttää meikkiä ja mä hänelle meikkejä lainailin.


Perjantai-illalla oli juhla tälläisellä maatalolla (en muista sitä sanaa suomeksi). Perjantaina pariskunta meni naimisiin ns. siviilissä eli lain sanan alla, ja lauantaina sitten kirkossa. Eva oli hiukan järkyttynyt tästä possusta kun hän ei ollut ikinä sellaista nähnyt haha. Mutta siis tuolla maatalolla oli aivan uskomattoman hyvää grilliruokaa ja bändikin siellä soitti. Mut tietysti laitettiin soittamaan pianoa kun olen se tyttö suomesta joka soittaa pianoa haha. No, tämä kosketin olikin niin pieni ettei mun kappale mahtunut sen mittoihin, mutta ei se mitään, kyllä mä jotain sain soitettua



Launantaina aamulla oltiin ja kierreltiin mun hostäidin kanssa kaupunkia. Häät alkoivat klo 17 paikallisessa kirkossa. Joitain asioita oli samoja mutta jotkut taas erosivat kokonaan toisistaan. Kirkko oli sisältä väriltään kirkkaan sininen, mikä oli omaan silmään aika mielenkiintoinen. Kirkko oli kuitenkin koristeltu aivan upeasti!


Tässä kuvassa pystyy hiukan näkemään morsiamen pukua, se oli upea. Hän suunnitteli sen itse ja oli kyllä täydellinen hänen vartaloonsa. Seremonia oli kaunis vaikkei kukaan papin puheesta saanut selvää, koska mikrofoni oli huono.


Kirkosta suunnattiin sitten itse juhliin, ja kyllä meinaan mun ja Evan suut loksahti auki kun sinne tilaan astuttiin sisälle. Koristeet olivat aivan upeita ja en edes halua tietää kuinka paljon he häihin käyttivät rahaa.


Kakkukin oli vähän isompaa kokoa haha.


Mä ja aivan ihana Eva. Mun mekkovalinnat oli rajalliset joten käytin samaa molemmissa häissä haha. Ei onneksi ollut samaa väkeä kovinkaaan paljoa niin ei ketään tiedä.


Siis evalla on sellainen polaroid kamera ja vitsi että sellanen on siisti, saisipa itsekkin vinkvink XD
'

Mä, hostäiti ja eva <3

Häät olivat todella upeat, siellä oli bändi soittamassa ja tanssittiin yhteen asti yöllä. Kaikki sai myöskin läpsyt, joihin vaihdettiin kun jalat ei enää kestänyt korkoja. Oli hauska nähdä kahdet erilaiset häät ja tavata mun molempien hostvanhempien sukua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti