tiistai 10. tammikuuta 2017

A LOT OF THINGS

Heippa! Elämä täällä on hyvin vakituista ja rakastan olla täällä. Koti-ikävää ei ole ollenkaan ja pystyn jo mun portugalilla kommunikoimaan. Osaan kulkea Belo Horizontessa kuin kotonani (hostperhe ei usko mutta osasin yksi päivä kulkea paremmin kuin hostäiti :D ), hostperheen kanssa elämä on hyvin vakituista ja tykkään kovasti heistä, vaikka erot ovat välillä hyvin isoja.. Koitan nyt tähän ekaan postaukseen koota vähän kuvia ja seuraaviin taas lisää. 


Tämä kuva on 11.10 otettu yhdessä ihanan norjalaistytön ingridin kanssa. Tänä päivänä kierreltiin ympäri kaupunkia ja näytettiin yhdessä yhen Brenon kanssa näille "ei niin kokeneille" (eli niille jotka eivät yksin seikkaile kaupungilla ja vahingossa eksy ja löydä siistejä paikkoja niinkuin minä) vaihtareille. Yhdessä tälläisessä vanhan ajan kauppakeskuksessa oli koko kakkoskerros täynnä ihania erilaisia Disney hahmoja!


 Tämä kuva otettiin 14.10 portugalin tunnilla, kun ei haluttu olla siellä, koska meitin oikea opettaja ei ollut paikalla ja oli joku lomapäivä, niin paettiin katolle tuntia karkuun!


Käytiin pienellä vaihtariporukalla keilaamassa 2.11. Se oli kyllä aika seikkailu, koska ensin bussimatka keilapaikalle kesti reilun tunnin ja sitten illalla tultiinkin kaverin kyydillä takaisin. En onneksi sentään ihan huonoin ollut keilaamisessa!


Tämä kuva on otettu 18.11, kun olin viimein parantunut kahden viikon kipeänä olemisesta. Kipeänä olin kaksi viikkoa ja kävin lääkärissä ja sairaalassa, oli pitkät kaksi viikkoa maata yksin kotona kuumeessa, päänsäryssä ja en tiedä missä, ei portugalin taidot ihan riittänyt 100 % ymmärtämiseen lääkärisanastossa... No kun viimein parannuin, mentiin ulos yhdessä vaihtareitten kanssa!


Tämä kuva on yhdessä ihanan Benediktin kanssa, kun järjestettiin hänelle ja thaimaalaiselle pojalle yllätyssynttärit 27.11. Pojat täytti 16!!




Löysin tälläisen vanhan kuvan mun kaverin Julian synttäreiltä, kun hän täytti 19!

Tämä kuva on otettu Julian kanssa myös. Hän on yksi mun läheisimmistä ystävistä täällä ja vietetään paljon aikaa yhdessä!


Tässä on mun ihana kaveri Brenda, jonka kanssa käytiin sellaisella katutorilla kiertelemässä 27.11.


23.10 käytiin isolla porukalla pelaamassa paintballia. Se oli elämäni eka kerta ja oli kyllä kokemus. Mustelmia jäi mutta hauskaa oli. Mennään varmasti vielä uudestaan, tossa adreaniilit kohosi kyllä aika roimasti!


Vietin 26.11 mun kolmannen perheen kanssa. Isaac (hänen hostäiti) teki perinteistä Minnesota ruokaa ja syötiin sitä yhdessä heidän perhetuttujen kanssa! Oli hauska ja erilainen päivä


Tässä mä ja Isaac ja tämä ruoka minkä nimeä en kyllä muista...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti