torstai 12. tammikuuta 2017

VIIMEINEN VIIKKO AUSSIEN KANSSA

Viime sunnuntaina sen viimeistään tajusin, kuinka nopeasti aika kuluu. Mun rakkaat aussit lähti... Meidän piirissä oli neljä aussityttöä, yksi asui täällä Belo Horizontessa (yksi parhaimpia vaihtareita ketä tuun ikinä tuntemaan hands down), yks asui tunnin päässä ja kaksi tyttöä viiden tunnin päässä. Siellä lentokentällä kun seisoi ja katsoi heidän menevän portista läpi, tajus sen kuinka nopeesti aika menee. Muistan sen ku eilisen ku tavattiin nämä aussit ekaa kertaa, he puhuivat uskomatonta portugalia kaikkien mielestä ja tässä sitä ollaan, samanlaisia ja valmiina tapaamaan uudet aussit. En vois olla kiitollisempi et sain tuntea nämä tytöt, läheisin olin täällä kaupungissa asuneen Madelinen kanssa ja viiden tunnin päässä asuvan Mollyn kanssa. Aattelin nyt laittaa oikeen erikseen kuvia meitin yhteisestä vikasta viikosta, koska olen niin kiitollinen että mulla tulee aina olemaan neljä kotia australiassa.

Tämä kuva ei ole meitin yhteiseltä vikalta viikolta, mutta Maddy kokkasi mun perheelle (hänen entinen perhe) ennen joulua tälläisen perinteisen aussiaterian sanoakseen heipat.


No, monien mutkien kautta Maddy oli mun kotona kolme yötä, nää on aina kivoja yllätyksiä brassien kanssa... Me oltiin, katottiin drag queen kisaa (vaihtoelämä goals) ja nautittiin toisistamme


Tyttöjen vikana iltana me mentiin katsomaan auringonlaskua täältä kaupungin näköpaikalta yhdessä kanadalaisen ja saksalaisen pojan ja näitten tyttöjen kanssa! Oli kyllä ilta jota en tule ikinä unohtamaan, vaikka mulla kauhea kuume nousikin illan päätteeksi


Ihanat aussit





Tässä kuvassa on mä ja Maddy, oon nii onnellinen että hänet sain tuntea. Monet itkut ollaan yhdessä itketty, naurut naurettu, hulluja asioita tehty. Jaettu rahoja ja lainailtu tavaroita, en vaan osaa sanoin kuvailla kuinka onnekas oon kun hänet tunnen. Ja aina yhdessä kiusattiin ihmisiä kun hän vasta syyskuussa täytti 16, kun ikäarvausleikkiä tehtii. Tätä ei voi muulla kuvata kuin ilman käännöstä olevalla portugalin sanalla, saudades <3



Tässä kuvassa on kaikki täällä kaupungissa olevat vaihtarit (tai kaikki niistä jotka eivät ole matkustelemassa yhdessä hostperheen kanssa...) One big happy family


Ja tässä kuvassa on kaikki ketkä tulivat tyttöjä saattamaan, on meitä aika iso porukka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti