keskiviikko 11. tammikuuta 2017

VIIKKO MINKAN LUONA

Heti kun mun kesäloma starttasi täällä puolella maapalloa, suuntasin ihanan suomityttö Minkan luo. Minka asuu yli 12 tunnin junamatkan päässä täältä mun kotikaupungistani. Lauantaina 3.12 nappasin junan kohti Aracruzsta, eli paikkakuntaa missä hän asuu. Junamatka oli todella pitkä ja aika tylsä, wifi ei toiminut ja signaalia ei löytynyt. Olin Minkan luona perjantaihin 9.12 asti!



Tässä kuvassa on Minka ja minä, hiukset eri väriset mut molemmat yhtä valkoisia :D


 Vietettiin suomiteema-viikko itsenäisyyspäivän takia. Tehtiin makaronilaatikkoa ja karjalanpiirakoita Minkan hostperheelle. Minkan hostäiti vallan innostui ja koristeli koko ruokasalin suomiteemaan.


Tässä on Minka ja minä, minkan hostsisko ja hänen poikaystävänsä. (Hostisän taulu oli vain vitsillä tossa, hän oli työmatkalla ja ei kerennyt meitin illalliselle)




Pääsin myöskin tapaamaan Rennanin, eli vaihtarin joka munkin perheen luona suomessa asusteli, perhettä. He olivat aivan ihania ihmisiä ja on varmaa, että menen heitä pelkästään katsomaan vielä jossain vaiheessa vaihtovuottani. On aika onnekas olo kun pääsin heihin tutustumaan täällä!

Minkan hostperhe on mukana monessa, tässä kuvassa ollaan syömässä rennanin perheen, minkan hostperheen ja heidän rotaryklubin presidentin kanssa. Sain myöskin hienon mahdollisuuden osallistua Minkan klubin kokoukseen, ja he antoivat mulle heti heidän viirinsä. Olen hiukan kateellinen kun Minkan klubi on niin aktiivinen kaikessa..


Tässä vähän leivontakuvia! Oli ihana puhua suomea, rentoutua ja vain olla Minkan luona. Itsenäisyyspäivänä 6.12 oli kylläkin ehkä elämäni yksi vaikeimmista päivistä, kun mun äiti soitti ja kertoi, että mun rakas pappa suomessa on nukkunut pois. Noh, siellä Minkalla sitten järjestelin mun suomireissun, soittelin mm. belgiaan ja hollantiin ja sain lentoliput suomeen ja takaisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti