keskiviikko 25. tammikuuta 2017

KESÄLOMA BRASILIASSA

Voin kyllä sanoa, että tämä kesäloma on ollu ihan hulluin kesä ikinä (yllätys Alina, oot brasiliassa...). Mutta oon tehnyt niin paljon, ei oo tarvinnu murehtia töistä tai mistään "aikuis"jutuista. Oon myöski oppinu olemaan ilman puhelinta ja olemaan mun ystävien kans, nauttimaan hetkestä. Siks mulla ei kauheasti kuvia ole, mutta muistot on tärkeämpiä kuin kuvat. Loma mulla taitaakin ensi viikolla jo loppua (kukaan mun kavereista ei tiiä millon koulu alkaa, voi harmi :D ), mutta ei se haittaa, ainakin saa rytmiä taas elämään.


Löysin vielä yhden tälläisen kuvan mun parhaan ystäväni Julian synttäreiltä, se oli nii kiva niin oli pakko lisätä.


Tämä kuva on otettu 30.11, kun pidettiin Isaacin kanssa esitykset meitin rotaryklubille ekaa kertaa portugaliks. Meillä oli vieraileva tähti Molly, kun he olivat reissuun lähdössä.


Tämä kuva on unkarilaisen Floran 18-vuotissynttäreiltä, joita vietettiin 2.12. Oli hauska ilta vaihtareitten kans, ja juhlatkin oli kalliissa paikassa, kun hänen entinen hostperhe on ihan överirikas... Hauska myöskin kuinka lyhyt olen, hyvä ku pää näkyy tuolta takarivistä..


6.12 oli helposti sanottuna vaikein päivä koko mun vaihtovuoden aikana. Kaks viikkoa aiemmin, äiti soitti mulle ja kertoi, että mun rakkaalta papalta oli löydetty aivoista syöpä, eikä sille voitu tehdä mitään. Kaks viikkoa myöhemmin äiti soitti ja kertoi, että hän oli nukkunut pois.. Olin onneksi Minkalla silloin, niin sain suomeksi purkaa ajatuksia ja tunteita. Siinä sitten aloin heti soittelemaan Belgiaan ja hollantiin, koska vakuutus korvaa lennot hautajaisiin. Suomessa sitten vietinkin 12.12-19.12. Oli meinaan hassua käydä suomessa, mutta se oli oikea päätös. Se helpotti oloa jollain tavalla, vaikka asia on todella vaikea.



Tässä on mun pikkusisko, ja mun kaks serkkupoikaa, oli pakko ottaa kuva kun kerrankin oltiin edustavina haha! 


No kun sitä suomessa kerran kävi, piti tuoda itselleen hiukan suomituliaisia! Kyllä näillä luulisi lopun vaihtoa pärjäävän!


Käytiin hostäidin kanssa tutustumassa tälläiseen puistoon 31.12. Käveltiin ympäriinsä ja katseltiin, kun en siellä ollut ikinä käynyt.


Hostäiti salakuvasi mua kun kuvasin tollasia ihmisiä, jotka teki temppuja rullaluistimilla


Uusi vuosi vaihtui ihanien brassiystävien seurassa, oli kyllä paras uusi vuosi ikinä!


Amoooooo <3


Tässä on vähän muitakin brassikavereita


Rakastan mun kaupunkia liikaa, täällä on vaan niin nättiä. Nämä jouluvalot olivat vaan niin upeat!!


7.1 käytiin sellaisella country clubilla ottamassa aurinkoa, ja paluumatkalla pysähdyttiin tallilla, vitsi kun on ikävä ratsastusta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti