sunnuntai 1. tammikuuta 2017

ROTARYJUTTUJA

Ajattelin tänään tehdä tälläisen yhteisen koosteen parista rotaryjutusta, mitä mulla on viime aikoina ollut. 
 Mä ja sete lagoas tiimi (toinen kaupunki)

 Kaikki vaihtarit yhessä (unohdin mun lipun ni pitelin säälittävästi mun suomilippu pinssejä...


Tässä on suurin osa meitin piirin in- out- ja reboundeista. Inboundit ollaan me nykyset vaihtarit, outboundit ovat ne ketkä on lähdössä vaihtoon joko tammikuussa tai sitten ensi heinäkuussa ja reboundit ovat niitä jotka ovat jo vaihtonsa tehneet.


Tässä olen mä ja mun ihana australiantyttö Maddy, hän lähtee kotiin kahdeksan päivän päästä, ikävä tulee olemaan kamala...


Australia, Suomi ja Meksiko! <3


Me kaupungin vaihtarit tehtiin tälläinen pieni projektireissu yhden tanskalaisen tytön koululle. Me jokainen valittiin alue (koulutus, pakolaiset tai vakoilu) ja esitettiin niitä yhdessä tämän koulun brasilialaisten kanssa. Mä otin tietysti suomen koulutuksen ja meillä oli jonkinlainen pieni väittely siihen liittyen (oli hiukan rankkaa koittaa pysyä nopean portugalin perässä vielä kun on herännyt ennen kuutta kun tää koulu oli tunnin bussimatkan päästä kotoa...


Mul oli oikeen SUOMI edustuskyltti!


Pääsin myöskin pitkästä aikaa käyttämään mun bleizeriä, koska meitin tämä kaupungin nuorisomies halus kaikkien olevan mahdollisimman edustavia.


Tässä oli jokin ryhmistä, ei mun kylläkään



Tässä oli vähän tätä staffia ja me vaihtarit

Meitin kaupungin ihanat vaihtarit!

 Tää oli kyllä mielenkiintoinen projekti, vaikka olikin aika homma kahden päivän varoitusajalla väsätä puheet portugaliksi (jota en sitten loppujen lopuksi edes pitänyt, koska selvisi että meidän kymmenen minuutin esitysaika onkin vain minuutti) ja aamulla aikaisin suunnata sinne koululle. Oli kyllä kiva nähdä minkälainen jokin muukin koulu on! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti