torstai 26. tammikuuta 2017

LOMAREISSU NATALIIN

Suurin osa mun piirin vaihtareista on tällä hetkellä kuukauden matkalla tuolla Brasilian Northeastilla, mutta itelläni ei ollut halua (autopahoinvointi, bussilla ajetaan välillä vuorokauden ympäri niin no thanks) eikä varaa (nää reissut on kauheita riistohintoja, ei kiinnosta maksaa niin paljoa) mennä tälle reissulle, mutta mulla kävi tuuri, että mun hostperhe vei mut lomareissulle Nataliin, joka on northeastilla myös. Ansaittu rantaloma. Oltiin lomalla 14.1-21.1. Nämä kuvat on tälläisiä puhelimella otettuja.


Lentokonekuvia on aina lisäillä, se on sellanen klisee haha


Mä ja mun hostperhe tälläsellä päiväreissulla. Hostisä tutustui meitin uberkuskiin, ja sitten hän hänet päiväksi "vuokrasi" eli maksoi kiinteän hinnan ja tämä uberkuski meitä ympäriinsä ajelutti. Käytiin monissa hienoissa erilaisissa paikoissa.


Tämä oli tälläinen luonnon vesiallas keskellä metsää, sinne vietiin pöytiä ja istuttiin vedessä. Mun oli pakko olla varjossa koko tämän päiväreissun ajan, kun olin edellisenä päivänä mun rintakehän aika mukavasti polttanut...


Mun hostäiti voitti selfiekepin jossain arvonnassa ennen kuin lähdettiin tälle reissulle ja mä sitten heitit opetin sitä käyttämään, tässä se onkin koeajossa. Meidän hotelli oli suhteellisen kallis, joten altaalla oli hyvä maata.


Mä ja mun hostäiti tällä päiväreissulla. Näytän hiukan kärsivältä tässä kuvassa koska olin niin palanut XD


Mulla kävi tuuri, kun pääsin kahta suomalaista näkemään. Tässä on miksu, joka asuu siellä Natalissa. Tultiin meitin reissulle juuri sopivasti kaks päivää ennen kun miksu lähti puolikkaalle northeastille. Shoppailtiin miksun kanssa ja hämmennettiin ihmisiä puhumalla suomea, on se kyl hauska kuinka paljon ihmiset tuijottaa..


Näin myöskin lollua (loviisaa), joka juuri sopivasti pysähtyi tänne Nataliin hänen northeast reissullaan. Menin kuokkimaan heitin illalliselle, ja hämmennettiin sielläkin ihmisiä puhumalla suomea haha


Sillä meitin päiväreissulla, pysähdyttiin tälläsellä paikalla, missä voi laskea tälläisen hiekkamäen. Siinä siis istutaan sellaisen "liukurin" päälle ja käsillä tasapainotellaan ettei kaadu kyljelleen. Herranjestas se meni kovaa, pikkasen pelotti :D

Meitin reissu oli kokonaisuudessaan tooosi hyvä, vaikka mun hostperhe paljastuikin niiksi ihaniksi turisteiksi, joille mikään ei ole tarpeeksi hyvää ja ihan kaikesta onnistutaan valittamaan. Välillä sai hengittää syvään, mutta kyllä oli ihana reissu siitäkin huolimatta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti